home
 
Hotel Kolping***
Gesellenhausstraße 5
A-4020 Linz
Tel:+43(0)732-66 16 90 Fax: +43(0)732-66 16 90-55
office@hotel-kolping.at
MENU
Always available for you:
+43 (0)732 66 16 90
DE  EN

Feel the WARMTH.

Experience the HOSPITALITY.

In the heart of Linz

 

 

 DISCOVER THE LOCATION

 
-
sleeping and living

Sleep well & awaken
refreshed

→ Rooms & Apartments

meeting & working

Seminars & workshops
in the middle of Linz

→ our seminar rooms

meals and celebrations

Delicious food & perfect organization

→ culinary offerings

Nights:

YOUR CITY HOTEL IN THE HEART OF LINZ

Arrive and feel at home

Grüß Gott. Hello. And a warm welcome.

Thank you for your interest in our hotel. The Kolping City Oasis. We are sure you would like to know what awaits you in our accommodation. The best way to imagine it is like this:

 

A hotel right in the center of Linz. Where outside the life of the city pulsates, and inside the hearts beat just for you. More of a temporary home than a hotel. An accommodation where you do not just check in as a guest, but are also the center of attention as a person. As if you were visiting a good friend who welcomes you with joy. In their home, where you feel completely at ease from the very first moment. Where you can sit back and relax, unwind, and simply enjoy the moment. And feel yourself recharge away from the hustle and bustle of everyday life. Just like in an oasis. An oasis of warmth and hospitality.

That's exactly how it feels. Here with us in the Kolping City Oasis.

 

→ watch our Hotel Video

News & Offers

For your city trip

 

 

ab € 166.-

Ab ins "Linz-Wochenende"

Bei diesem 3-tägigen Kurzurlaub in Linz ist fast alles „all-inclusive“! Die 3-Tages Linz Card, mit zahlreichen gratis Leistungen und Gutscheinen ist in diesem Angebot bereits inkludiert!

ab € 47.-

BETRIEBSAUSFLUG

in die DONAUSTADT LINZ

Ein Betriebs- oder Vereinsausflug ist wichtig für die Gemeinschaft & die Teambildung. Natürlich soll er voller Erlebnisse sein, die lange positiv in Erinnerung bleiben! Ein buntes, abwechslungsreiches Programm und ein Hotel zum Wohlfühlen sind dafür essentiell!

In Corona Zeiten haben sich darüber auch unsere Mitarbeiter Gedanken...

→ mehr

Advantageous

Highest customer satisfaction is our goal!
Let yourself be convinced by our guests’ reviews on independent travel sites.
 

→ Reviews → Evaluate us

Hotels mit Hotelbewertungen bei HolidayCheck
Google Review Widget

Guests in their own words

  • "Ich würde das Hotel jederzeit weiterempfehlen. Bei meinem nächsten Besuch in Linz werde ich mich wieder dafür entscheiden. Es war alles zu meiner Zufriedenheit: Zimmer, Personal und auch das Frühstück. Auch meine Mitreisenden waren begeistert, Es gibt nichts zu bemängeln. "

  • "Sehr zentral, das Zimmer war sauber und sehr duftend. Sehr abwechslungsreiches Frühstück, sehr schönes Zimmer, fand ich sehr originell. Super Parkplatz, sehr praktisch und mit super Preis."

  • "Das Hotel liegt sehr zentral und alles in der Innenstadt ist fußläufig erreichbar.Wir hatten ein ruhiges, modernes Zimmer zum Innenhof. Sauberkeit war tip-top. Das Bad war schön und sauber mit genügend Ablagemöglichkeiten. Frühstücksbuffet war reichhaltig und gut. Es gab nicht genügend Parkplätze in der Garage. "

Contact us
We are here for you

office(at)hotel-kolping.at

We answer all customer inquiries within a short time

+43 (0)732 66 16 90

We can be reached 24 hours a day.

→ Map

Hotel Kolping***
Gesellenhausstraße 5
A-4020 Linz